تیزرینگ

چگونه تبلیغ کنیم؟

وبلاگ

۳۱ مرداد ۱۴۰۲ 157 بازدید
تیزرینگ
چگونه تبلیغ کنیم؟

چگونه تبلیغ کنیم؟

چگونه تبلیغ کنیم؟

ایده های جدید، طراحی و ایجاد محصولات یا خدمات جدید نیازمند کار و تلاش فراوان است. اما متاسفانه داستان فقط به تولید و بازاریابی ختم نمی شود. در این شرایط جدید، زمان آن رسیده است که محصول را به درستی به مخاطبان هدف ارائه کنیم. اگر در این شرایط هستید و می خواهید بدانید چگونه باید تبلیغ کنید، با ما همراه باشید تا با 10 ترفند تبلیغاتی خلاقانه ای که در ادامه به شما ارائه می دهیم، دوباره به کسب و کارتان جان بدهید.

قبل از همه چیز، یک تبلیغ خوب شامل چه اجزایی است؟

قبل از اینکه بدانیم چگونه تیزر تبلیغاتی بسازیم و کار خود را تبلیغ کنیم، بهتر است با مفهوم واقعی تبلیغات آشنا شویم. تبلیغات به معنای ارتباط با کاربر یا مخاطب هدف به منظور نمایش و فروش محصول.

ارتباط بسیار مهم است. دلیل موفقیت شرکت های بزرگ در همین امر و نحوه اجرای آن نهفته است. سپس نحوه ارائه محصول در رابطه ایجاد شده موثر خواهد بود. چگونه عکس یا ویدیویی از محصول یا خدمات خود را به نمایش بگذاریم که برای مخاطب جذاب باشد.

در مرحله آخر نحوه ارائه تصویر یا ویدئو مهم می شود.اینکه آیا عکس گرفته شده یا ویدئو تدوین شده قابلیت این را دارد تا در مخاطب هدف ایجاد نیاز کند؟ آیا کاتالوگ، آگهی یا تیزر به اندازه کافی انجام شده است تا به آنها نشان دهد که محصول شما تنها محصولی است که می تواند نیازهای آنها را برآورده کند؟

بنابراین، اگر می خواهید بدانید چگونه تبلیغات کنید و به کمک آن در بازار رقابتی داغ امروز بمانید و روز به روز پیشرفت کنید، اجزای یک تبلیغ مناسب را به خاطر بسپارید و از آنها در فرآیند طراحی و ساخت استفاده کنید.

با این10ترفند ساده ولی کارآمد برای تبلیغ هر چه بهتر، دیگر میدانیم چگونه تبلیغ کنیم

وقتی صحبت از تبلیغات به میان می آید، بدون شک گزینه های مختلفی به ذهن می رسد. شاید از تعداد زیاد ایده ها ندانید کدام روش بهتر و مفیدتر خواهد بود. 10 روشی که در ادامه خواهیم آموخت موثرترین روش ها برای معرفی محصول یا خدمات جدید شما خواهند بود.

1. برای مشتریان وفادار خود، پیش نمایش اختصاصی از کالای جدید تدارک ببینید

مشتریان وفادار یا قدیمی شما مهمترین بخش کمپین تبلیغاتی شما خواهند بود. شاید خودشان خریدار نباشند، اما می توانند با ایجاد بازار گرم به شما یا خدمات شما کمک کنند تا بیشتر شناخته شوید (بازار گرم یعنی معرفی شما به دوستان، آشنایان یا هر فرد دیگری از اینها). اما چگونه می توان از این طریق تبلیغ کرد؟

می توانید با یک مراسم افتتاحیه شروع کنید تا محصول را پیش نمایش کنید و از آنها بخواهید محصول یا خدمات شما را آزمایش کنند. با این کار هم بازخورد مثبتی دریافت خواهید کرد که قطعا در بازاریابی گرم شما بسیار موثر است و هم انتقاداتی که به بهبود خدمات یا محصول کمک می کند.

علاوه بر آن، میتوانید از کاتالوگ، ویدئو مارکتینگ، فرم های تبلیغاتی یا بازاریابی در اینستاگرام استفاده کنید. همگی این موارد تاثیر به سزایی در شناخته تر شدن شما و کسب و کارتان دارد.

این روش مزیت دیگری نیز دارد. شما به مشتریان ثابت می کنید که چقدر برای شما ارزشمند هستند. به این ترتیب مشتریان وفادار شما باقی خواهند ماند.

2. در فروش و ارائه آنها پیشنهادات ویژه داشته باشید

خلاقیت کلید موفقیت در بازاریابی است. سعی کنید در راه های ارائه محصول یا خدمات به مخاطبان هدف خلاق باشید و روش های جدید را امتحان کنید. به عنوان مثال، از تخفیف ها کمک بگیرید. یعنی پروموشنی قرار دهید که با خرید یکی از محصولات، کالای جدید را به عنوان اشانتیون یا هدیه به آنها میدهید. همچنین می توانید با خرید این محصول جدید یک کارت هدیه یا کد تخفیف ارزشمند را به آنها پیشنهاد دهید. در هر صورت سعی کنید تا حد امکان با استفاده از روش های جدید و پیشنهادات ویژه، مخاطب را در معرض استفاده از آن قرار دهید.

3. با کمک گوگل دیگر میدانیم باید چگونه تبلیغ کنیم

3. با کمک گوگل دیگر میدانیم باید چگونه تبلیغ کنیم

پلتفرم گوگل همیشه پاسخ درستی برای نحوه تبلیغات است. این موتور جستجو می تواند در فرآیند بازاریابی شما با کمک تاثیر بسیار زیادی که بر مردم دارد بسیار موفق باشد. فروش از طریق گوگل می تواند از طریق سئو سایت، ساخت ویدئو مارکتینگ،، طراحی تیزرهای تبلیغاتی و آپلود آنها در پلتفرم های مورد اعتماد مانند آپارات، یوتیوب، گوگل ادوردز و غیره باشد.

البته با سیاست های امروز گوگل، ویدیوها و تیزرهای تبلیغاتی در رتبه بالاتری نسبت به سایر محتواها قرار خواهند گرفت. اگر برایتان سوال شد چگونه تیزر تبلیغاتی بسازیم، حتما این مبحث و دوره آموزشی کاربردی در این زمینه را به تفصیل توضیح خواهیم داد.

4. هرگز رسانه های اجتماعی را فراموش نکنید

یکی از ساده ترین راه ها برای برقراری ارتباط با مخاطبان، استفاده از رسانه های اجتماعی مانند تلگرام، اینستاگرام، یوتیوب و غیره است. البته در جامعه امروز ایران، بستر اینستاگرام موفق ترین رسانه برای بازاریابی، معرفی کسب و کار به کاربران و افزایش فروش است.

از طریق بازاریابی در اینستاگرام یا سایر پلتفرم ها، می توانید به کاربران این فرصت را بدهید که اولین نفری باشند که محصول شما را می بینند. همچنین می توانید پیشنهاد دهید که اگر جزو اولین خریداران هستند، از تخفیف خوبی یا یک اشانتیون برای سایر محصولات شما برخوردار شوند.

5. ایمیل و پیامک های تبلیغاتی آنچنان هم بی تاثیر نیستند

شاید تصور کنید استفاده از تبلیغات ایمیلی یا پیامکی دیگر پاسخ قانع کننده ای به این سوال نیست که چگونه تبلیغ کنیم. اما طبق آمار، 82 درصد از مردم پیام های تبلیغاتی را باز می کنند و 76 درصد از این پیام ها موفق می شوند آنها را برای خرید محصول متقاعد کنند. کافی است یک متن خوب و جذاب برای آن انتخاب کنید و از تصاویر مرتبط، با کیفیت و خوب در محتوای آنها کمک بگیرید.

6. ایونت برگزار کنید

خوشبختانه در جامعه امروزی از ایونت ها استقبال خوبی می شود. البته موفقیت آنها بیشتر به استفاده از چهره های محبوب، نمایش های ویدیویی و تیزرهای جذاب و چشم نواز محصول شما بستگی دارد.

 از چهره ها کمک بگیرید

یکی دیگر از مزایای استفاده از شبکه های اجتماعی، اعتماد افراد به چهره های معروف این پلتفرم ها است که  عموما با نام بلاگر یا اینفلوئنسر آنها را میشناسیم این افراد می توانند تاثیر قابل توجهی در ترغیب مردم به خرید محصولات شما داشته باشند و این به دلیل ویدئوهای جذابی است که برای محصول شما ایجاد می کنند. فراموش نکنید که برای فروش بیشتر از آنها کمک بگیرید.

6. ایونت برگزار کنید

7. بازخورد مشتریان را به اشتراک بگذرید

یکی از بهترین چیزهایی که به جلب اعتماد مخاطبان هدف شما کمک می کند، به اشتراک گذاشتن نظرات مشتریان قبلی است. اگر می‌پرسید چگونه تبلیغ کنید اما پولی برای تبلیغات اینفلوئنسرها، بازاریابی در اینستاگرام یا ویدئو مارکتینگ را ندارید، واکنش‌های مشتریان را پس از استفاده از محصولات قبلی خود به اشتراک بگذارید.

یکی از روش‌های خلاقانه ایجاد یک تیزر تبلیغاتی و ساخت آن با استفاده از نرم‌افزارهای محبوب ویرایش ویدیو مانند افترافکت، پریمیر پرو و ادیوس است.امروزه ویدیوها نسبت به سایر محتواها در جلب توجه مخاطب موفق تر هستند.

8. بیشتر در دسترس باشید

منظور از در دسترس بودن این است که بیشتر در دید مخاطب قرار بگیرید. این کار را می توان به کمک تبلیغات باشد، با استفاده از ایجاد محتوای در وبلاگ وب سایت شما و هزار و یک راه دیگر انجام داد که نام کسب و کار شما را بیش از پیش در بین مردم تکرار می کند.

9. پیش از انتشار تبلیغ، ابتدا خودتان آنها را ببینید

قبل از انتشار، تبلیغ یا ایده را با فردی خارج از کمپین خود به اشتراک بگذارید و نظر او را جویا شوید. ببینید پیام شما چگونه تحویل داده می شود و چه تاثیری بر آن دارد. می توانید از نظرات آنها برای بهبود تبلیغ استفاده کنید.

10. از تجربه ها و تبلیغات قبلی درس بگیرید

یکی از بهترین پاسخ هایی که میتوان به پرسش چگونه تبلیغ کنیم کسب و کارهای بزرگ و قدیمی داد، درس گرفتن از تجارب گذشته آنها است. بالاخره آنها طی سال ها فعالیت خود با مخاطب هدف، نحوه برخورد آنها با تبلیغات مختلف، نیازشان و نحوه پاسخگویی به چگونگی رفع آنها آشنا شده اند. اینکه آیا تصاویر برایشان تاثیرگذارتر بوده یا ویدئو؟

به همین دلیل، همواره روی عملکرد تبلیغات نظارت داشته و از آنها گزارش تهیه کنید. از نتایج گزارش تبلیغات پیشین نیز در برنامه ریزی های بعدی خود استفاده کنید.

به صفحه اصلی تیررینگ سر بزنید

Rate this post
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *