تیزرینگ
تیزرینگ
فرق آگهی تبلیغاتی با بنر تبلیغاتی چیست؟

فرق آگهی تبلیغاتی با بنر تبلیغاتی چیست؟

فرق آگهی تبلیغاتی با بنر تبلیغاتی چیست؟

در این مطلب به تفاوت های آگهی تبلیغاتی با بنر تبلیغاتی می پردازیم.

آگهی صوتی

به گزارش طرففا، معمولاً در یک آگهی 3 قسمت مجزا اما مرتبط وجود دارد.
عنوان فهرست یک بخش الزامی است، اما عکس و توضیحات معمولاً بخش‌های اختیاری هستند.
در حالی که در یک بنر تبلیغاتی، قسمت های بالایی به نوعی با یکدیگر ادغام می شوند و معمولا یک جزء واحد را تشکیل می دهند. به عبارت دیگر به گونه ای با هم مخلوط می شوند که جداسازی آنها دشوار است.
در اینجا در مورد تبلیغات اینترنتی و بنرهای اینترنتی صحبت می کنیم، اما عملا هیچ تفاوتی با تبلیغات غیر اینترنتی و بنرهای غیر اینترنتی ندارند. در تبلیغات فقط صوتی، عنصر بصری حذف شده و عنصر صوتی جایگزین می شود. همچنین در تبلیغات تلویزیونی به جای تصویر شاهد یک سری عکس مانند فیلم هستیم.
در تبلیغات صوتی دو جزء عنوان و شرح نیز به صورت شنیداری ارائه می شود در حالی که در تبلیغات تلویزیونی این دو جزء به صورت شنیداری و تصویری با هم ترکیب می شوند.

آگهی تبلیغاتی اینترنتی

با تبلیغات اینترنتی ابتدا در وب سایتی ثبت نام می کنید که تبلیغات اینترنتی را می پذیرد و آگهی خود را درج می کنید. از طرفی درج بنر تبلیغاتی الزاماً نباید در سایتی انجام شود که آگهی را می پذیرد و می تواند یک سایت خبری، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و موارد مشابه باشد.
در تبلیغات آنلاین، به طور کلی باید از یک اندازه استاندارد برای وارد کردن عکس، عنوان و توضیحات پیروی کنید. اما در تبلیغات بنری معمولاً می توانید از طیف وسیع تری از اندازه های مختلف استفاده کنید.
برخی از اندازه های استاندارد مورد استفاده برای درج بنر تبلیغاتی اینترنتی به شرح زیر است.

۲۵۰×۳۰۰ میزان استفاده بالا
۲۸۰×۳۳۶ بالا
۹۰×۷۲۸ بالا
۶۰۰×۳۰۰ رو به رشد
۶۰×۴۶۸ رو به کاهش
۶۰×۲۳۴ رو به کاهش
۶۰۰×۱۲۰ استفاده معمول
۶۰۰×۱۶۰ استفاده خوب
۹۰×۹۷۰ استفاده معمول
۲۰۰×۲۰۰ استفاده معمول
۲۵۰×۲۵۰ استفاده معمول

در تبلیغات اینترنتی معمولاً تصویر آگهی قابل کلیک نیست در حالی که عنوان آگهی قابل کلیک است و شما را به صفحه توضیحات آگهی می برد.
در حالی که با یک بنر تبلیغاتی می توانید روی تصویر بنر که عنصر اصلی بنر است کلیک کنید و معمولاً به آدرس اینترنتی که متعلق به تبلیغ کننده است منتقل می شوید.

در بنر تبلیغاتی اینترنتی شما می توانید فقط یک لینک را انتخاب کنید

در آگهی آنلاین می توانید انواع لینک های مورد نظر خود را در قسمت توضیحات مشخص کنید.
در بنر تبلیغاتی اینترنتی فقط یک لینک می توانید انتخاب کنید که معمولا لینک سایت مورد نظر تبلیغ کننده است.
در تبلیغات می توانید بدون داشتن وب سایت مستقل و مجزا این کار را انجام دهید. محصول مورد نظر یا کسب و کار خود را تبلیغ کنید: در حالی که بنر تبلیغاتی معمولا دارای یک سایت فرود برای توضیحات کامل است که تبلیغ کننده سعی دارد بازدید کننده را تشویق کند تا روی بنر کلیک کند تا به آدرس اینترنتی مورد نظر منتقل شود.

بنر تبلیغاتی یا بنر نمایشی می تواند شامل هر تصویری با فرمت jpg، png، گیف یا ویدیویی باشد که با کد HTML5 یا Flash ایجاد شده است.
یکی دیگر از ویژگی های بنر تبلیغاتی نمایش نرخ کلیک یا CTR است که از تقسیم تعداد کاربرانی که بر روی بنر کلیک کرده اند بر تعداد کل بازدیدهای بنر به دست می آید. در حالی که در یک تبلیغ، تعداد نمایش ها با تعداد کلیک ها برابر است.

چاپ اولین بنر تبلیغاتی 6 مهر 94
اولین بنر تبلیغاتی در 27 اکتبر 94 در مجله Wired منتشر شد. همانطور که در بالای مقاله مشاهده می کنید، این بنر یک متن ساده است که با کلیک بر روی آن شما را به کمپین AT&T می برد.

تبلیغات بنری معمولاً شامل تصاویر ساده یا پویا هستند. برای ایجاد یک بنر تبلیغاتی حرفه ای باید از طراحان خبره استفاده کنید، اما وب سایت هایی برای طراحی بنر وجود دارند که می توانید با کمی تلاش، بنر خود را ایجاد کنید. از جمله وب سایت آنلاین Bannersnack.com برای ایجاد بنرهای تبلیغاتی مناسب است

5/5 - (3 امتیاز)
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *