تیزرینگ
تیزرینگ
گوشی تاشو وان‌پلاس اوپن با قیمت ۱۷۰۰ دلار معرفی شد

گوشی تاشو وان‌پلاس اوپن با قیمت ۱۷۰۰ دلار معرفی شد

گوشی تاشو وان‌پلاس اوپن با قیمت ۱۷۰۰ دلار معرفی شد

وان پلاس بالاخره از اولین گوشی تاشو خود رونمایی کرد. وان‌پلاس اوپن یک گوشی تاشو بسیار جذاب است که برای افزایش سهولت استفاده، ارتفاع بدنه کاهش یافته و عرض آن افزایش یافته است. این گوشی عملا مشابه اوپو فایند N3 است که البته به بازارهای بیشتری راه پیدا خواهد کرد.

در قسمت بیرونی این گوشی یک صفحه نمایش 6.31 اینچی با رزولوشن 2484 در 1116 پیکسل داریم که بر اساس پنل AMOLED LTPO ساخته شده و نرخ رفرشریت متغیر بین 10 تا 120 هرتز را ارائه می دهد. خوشبختانه نسبت تصویر این نمایشگر 20:9 است که کاربران می توانند با سهولت بیشتری از آن استفاده کنند. حداکثر روشنایی این نمایشگر 2800 نیت است که به طور طبیعی هنگام نمایش محتوای HDR فراهم می شود.

گوشی تاشو وان‌پلاس اوپن با قیمت ۱۷۰۰ دلار معرفی شد

در داخل یک صفحه نمایش تاشو 7.82 اینچی است که وضوح 2440 در 2268 پیکسل و رفرش‌ریت متغیر بین 1 تا 120 هرتز را ارائه می دهد. از نظر روشنایی، تفاوتی با نمایشگر خارجی ندارد. وان پلاس این گوشی تاشو را در دو رنگ مشکی و سبز عرضه خواهد کرد، اما کاربران اروپایی تنها مدل مشکی را دریافت خواهند کرد. وزن مدل مشکی 239 گرم و سبز 245 گرم است. این بدان معناست که هر دو مدل ازگوشی ۲۵۳ گرمی گلکسی زد فولد ۵ سبک‌تر هستند.

در پنل پشتی وان‌پلاس اوپن، ماژول دوربین بسیار بزرگی تعبیه شده است که درون آن سه دوربین اصلی قرار دارد. دوربین اصلی از سنسور ۴۸ مگاپیکسلی سونی استفاده می‌کند که از فناوری‌های جدیدی بهره می‌برد و بنابراین حساسیت بیشتری نسبت به نور دارد. دوربین اولترا واید هم ۴۸ مگاپیکسلی است و از قابلیت فوکوس خودکار پشتیبانی می‌کند. از سوی دیگر باید به دوربین تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی اشاره کنیم که زوم ۳ برابری ارائه می‌دهد.

در مجموع از دو دوربین سلفی استفاده شده است. یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی در صفحه داخلی و یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در صفحه نمایش بیرونی دارد. قلب تپنده این گوشی چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 به همراه 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی است. انرژی این گوشی را یک باتری 4805 میلی آمپر ساعتی تامین می کند و سرعت شارژ آن به 67 وات می رسد. این بدان معناست که برای شارژ کامل وان‌پلاس اوپن باید حدود 42 دقیقه صبر کنید.

همانطور که گفتیم، برای خرید این گوشی نمی توانید رم و حافظه داخلی را انتخاب کنید. در نتیجه کاربران آمریکایی برای خرید این گوشی باید 1700 دلار بپردازند و در اروپا نیز این گوشی با قیمت 1800 یورو عرضه خواهد شد.

به صفحه اصلی تیزرینگ سر بزنید

Rate this post
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *