تیزرینگ
تیزرینگ
در اجاره دفتر کار به چه نکاتی دقت کنیم؟

در اجاره دفتر کار به چه نکاتی دقت کنیم؟

در اجاره دفتر کار به چه نکاتی دقت کنیم؟

اگر تمایل افراد برای کسب و کار موفق و در حال توسعه وجود دارد، اجاره دفتر یا مغازه ضروری به نظر می رسد. هنگام اجاره دفتر باید به عوامل مختلفی توجه کرد. مکان، بودجه، شرایط و ضوابط و تعهدات قراردادی نکاتی هستند که برای یک معامله بهتر باید به دقت مورد توجه قرار گیرند. باید بازار را بشناسید و نکات مهم اشتغال را رعایت کنید.

بهترین موقعیت جغرافیایی را انتخاب کنید

موقعیت جغرافیایی هنوز هنگام اجاره دفتر کار بسیار مهم است. روح کسب و کار بستگی به موقعیت جغرافیایی دارد. هر موقعیت جغرافیایی به دلیل ویژگی های خود شناخته شده است. بهتر است مکان جغرافیایی دور از مرکز شهر را برای دفتر انتخاب نکنید. موسسات مهم، ادارات دولتی، مراکز خرید یا مناطق مسکونی شلوغ، انتخاب مناسبی برای دفتر هستند.

مکانی که برای دفتر انتخاب شده و به مشتری ارائه می شود باید در دسترس باشد. دسترسی مناسب یکی از نکات مهم در اجاره املاک اداری است. . دفاتری راحت‌تر در دسترس باشند، برای شما مناسب هستند و کارمندان هم رفت‌وآمد راحت‌تری به آن‌ها خواهند داشت.

بودجه را تعیین کنید

اینکه اجاره‌ها سنگین و گران است، یک واقعیت ناخوشایند محسوب می‌شود. در واقع تعیین بودجه واقع‌بینانه و پایبندی به آن، اهمیت بسیاری دارد. بهترین دفتر کار هم زمانی که بدهکار باشید برای حرفه شما به منزله موفقیت به شمار نمی‌رود. یک تجارت در این وضعیت آسیب خواهد دید. برای تعیین واقع‌بینانه بودجه اجاره باید بودجه با حداقل و حداکثر تخصیص پیدا کند. هزینه‌های اضافی مانند نگهداری و نظافت در سبد بودجه قرار می‌گیرند. برنامه‌ریزی در خصوص بودجه و پرداخت اجاره دفتر کار اهمیت زیادی دارد. مواردی مانند بازسازی، بیمه، مبلمان، خدمات و موارد دیگر نیز مهم بوده و حتما باید به هزینه اشتراک اینترنت هم دقت کرد.

مدت اجاره اهمیت دارد

مدت اقامت موضوع ساده ای نیست. اجاره دفتر در کوتاه مدت یا بلند مدت؟ اگر یک شرکت نوپا دارید، آینده احتمالا نامشخص است. سود شرکت شما در سال آینده چگونه خواهد بود؟ دو سه سال دیگه چطور؟ این اولویت از شغلی به شغل دیگر متفاوت است. تعهد اجاره 5 ساله خوب است. اما اجاره برای کسب و کارهایی که تازه شروع به رشد کرده اند چه می شود؟ برای این مشاغل، بهتر است اجاره های کوتاه مدت را انتخاب کنید که امکان پذیرتر و ایمن تر هستند.

همکاری با یک مشاور حرفه‌ای برای اجاره دفتر کار

اجاره یک فضای اداری یا تجاری یک تجربه دشوار است. این فرآیند برای افرادی که مبتدی هستند بسیار دشوار و ناخوشایند خواهد بود. اما متخصصان می توانند در این زمینه به افراد کمک کنند. این امر روند اجاره دفتر را تسهیل می کند.

یک مشاور املاک حرفه ای می تواند به شما در یافتن ملک اداری مناسب کمک کند. مشاوران محلی وآن‌هایی که به‌صورت دپارتمانی فعالیت می‌کنند گزینه های زیادی را به شما معرفی می کنند.

روشنایی مناسب دفتر کار

نور کافی یکی از عواملی است که در اجاره دفتر باید به آن توجه شود. مطالعات نشان می دهد که فضای کاری با نور طبیعی خوب،بازدهی کارکنان را افزایش می دهد. پس برای انتخاب دفتر کار مناسب باید به نورپردازی ساختمان توجه کرد. سیستم های روشنایی مناسب جایگزین مناسبی برای نور طبیعی هستند.

روشنایی مناسب دفتر کار

صدای محیط اطراف و اجاره دفتر کار

اگر سر و صدا و شلوغی شهر اطراف دفتر را احاطه کند، احتمالاً بازدهی کاهش می یابد. سر و صدای زیاد بر تمرکز کارمندان تاثیر می گذارد. در هر صورت ممکن است مکان خلوت مناسبی با موقعیت مکانی مناسب پیدا نکنید. در این صورت پنجره های دوجداره به کمک و کاهش آلودگی صوتی کمک خواهد کرد.

نقش طبیعت در دفتر کار

هنگام طراحی یک دفتر کار ایده آل، طبیعت بسیار مهم است. در بسیاری از دفاتر بزرگ، دیوار مرتبط با کاشت گل و گیاه در نظر گرفته می شود. کیفیت هوای مطب با این گیاهان بالاتر خواهد بود. توجه داشته باشید که گیاهان علاوه بر این ویژگی ها از نظر روانی نیز تاثیر مثبتی بر محیط خواهند داشت. به طور کلی اجاره محیط یک شرکت در یک محیط آلوده چالش های بهداشتی ایجاد می کند. صاحب کسب و کار با کاشت و نگهداری گیاهان نشان می دهد که چقدر به سلامت کارکنان خود اهمیت می دهد.

جمع‌بندی

اجاره دفتر کار یکی از مراحل اصلی راه اندازی کسب و کار است و برخلاف تصور عموم از جایگاه ویژه و مهمی برخوردار است. به عنوان اولین اصل، به موقعیت جغرافیایی دفتر توجه کنید. نزدیکی به بانک ها، مراکز خرید و سرزندگی محیط بسیار مهم است. همچنین نور و روشنایی هنگام اجاره دفتر کار چشمگیر است. کاشت گیاهان انرژی و روحیه بالایی در محیط کار ایجاد می کند.  بنابراین بهتر است دفترکار چنین ویژگی را داشته باشد. همچنین آلودگی صوتی در دفتر باید به حداقل برسد. اگر دفتر کار در محله ای شلوغ واقع شده است، پنجره های دوجداره می توانند این مشکل را حل کنند. تعیین مدت اجاره، بودجه بندی و کمک گرفتن از مشاوران حرفه ای می تواند روند یافتن ملک مناسب را ساده کند.

به صفحه اصلی تیزرینگ سر بزنید

Rate this post
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *